Platforme
|
Anunturi
|
Categorii
|
Zonă clienţi
|
|
Jocuri PC
Archlord
Producător: Codemasters
Ca si alte jocuri de acest gen, Archlord va permite sa va creati un caracter pentru a va aventura intr-o lume unde va veti lupta cu monstrii si veti indeplini quest-uri pentru a castiga nivele de experienta si pentru a aduna bani necesari in joc pentru a upgrada itemi si abilitati, pentru a cumpara armuri sau arme noi sau pentru a invata magii noi. Archlord este un joc cu tema fantastica, care suna totusi putin generic.
Puteti alege sa jucati cu un caracter provenit din una din cele 3 rase disponibile: orci, elfi sau oameni, si sa jucati fiind vanator sau vrajitor. Indiferent de ce alegeri veti face, va veti trezi mai tarziu ratacind prin lumea virtuala in cautarea monstrilor, luptandu-va cu ei pana acestia mor sau pana va este ucis caracterul. Astfel se procedeaza pana va faceti un nivel la experienta. Apoi povestea se reia, eventual cu monstri mai puternici de data aceasta, de obicei avand si caracterul un nivel mai mare, si de asemenea avand arme mai puternice si mai bune, utile in lupta cu inamicii. De multe ori puterea pe care o are caracterul este mult inferioara puterii inamicilor, si desi ii veti invinge pana la urma, ori veti fi nevoiti sa luati o pauza pentru odihna, in timp ce se refac ranile, ori veti fugi in cel mai apropiat oras pentru a face rost de niste potiuni care sa va improspateze, asta in cazul in care nu veti petrece mai mult timp omorand monstri de nivel mai mic care constituie o provocare mai putin grea, dar care nu va vor creste in acelasi ritm, ci in unul mult mai incet, atat experienta, cat si banii.
Vestea buna este ca odata la cateva nivele, cresterea in experienta si de asemenea a unor atribute si skill-uri va va permite sa va incadrati in cerintele unei armuri mai bune, ori a unei arme net superioare, ori de ce nu veti putea invata o noua magie mai puternica. Vestea mai putin buna este ca poate deveni la un moment dat plictisitor sa omorati si sa fiti omorat de monstri, mai ales datorita faptului ca efectele sonore nu sunt chiar bine elaborate, si dau uneori impresia ca sunt ca si cele folosite in continuu in desene animate. Jocul arata totusi ca o lupta epica fenomenala, cand un razboinic plin de sange se lupta pentru viata sa cu un monstru insetat de sange si de moarte.
Archlord a fost initial construit ca un joc competitiv jucator-versus-jucator, cu mentiunea ca un jucator extrem de puternic, care se ridica deasupra celorlalti, putea ajunge la un moment dat la rangul de “ArchLord”, conducatorul lumii virtuale a jocului, avand niste abilitati si skill-uri extraordinare.
Din pacate, pentru a ajunge numai apropiat de acel rang sau nivel, trebuie sa faceti parte dintr-o organizatie sau alianta bine cotata – o asociatie permanenta de jucatori care lupta cu monstrii si indeplinesc quest-uri impreuna si in aceste cazuri salile de asteptare sau cozile, cum vreti sa le spuneti, pot fi destul de pline, respectiv lungi, pentru a intra in aceste organizatii si a indeplini obiective impreuna in scopul cresterii in rand si a ajungerii cat mai aproape de coroana de rege. Fara acest gen de sprijin, va dura mult sau chiar foarte mult timp pana veti acumula nivelele de experienta necesare si veti fi nevoit foarte des sa va intoarceti in oras pentru a achizitiona potiuni de vindecare sau regenerare a manei. De asemenea nu veti fi foarte competitiv in lupta 1 vs 1 daca nu veti avea in spate un grup de jucatori cu nivel mai mare, care sa va sprijine. Altfel, veti fi niste tinte numai bune in cazul in care incepeti sa rataciti de unul singur prin salbaticie.
Din nefericire, putini jucatori apuca sa vada acea parte a jocului, intrucat pentru a ajunge la nivelul 50 este nevoie de mult si foarte mult timp necesar reintoarcerii in anumite locuri si omorarea monstrilor din ce in ce mai puternici, vanzarea de bunuri si cumpararea de potiuni, apoi luarea lucrurilor de la inceput.
Acest lucru creeaza dependenta la un anume punct, de aceea sa nu ramaneti surprinsi daca chiar va veti trezi jucand zeci sau sute de ore acest joc pentru a avansa si a tinde catre acel scop inalt: de a ajunge “ARCHLORD” .
gamemag.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz, preturile pot fi modificate de furnizori fara preaviz sau pot contine erori de operare. Nu toate produsele sunt pe stoc; in cazul in care unele produse comandate sunt indisponibile sau au alt pret decat cel la care ati facut comanda, veti fi anuntat inaintea trimiteri comenzii.
|
Anunturi
|
Căutare
|
Recomandare
Test Drive Unlimited este un GT / Street Racing Game, fiind unul dintre cele mai realiste jocuri ce se incadreaza in aceasta categorie. Jocul contine peste 70 de masini: Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, Jaguar, etc. toate fiind licentiate. Exteriorul masinilor cat si interiorul este detaliat la maxim. Jucatorul poate sa-si personalizeze masinile dupa bunul plac folosindu-se in exclusivitate de catalogul producatorului fiecarei masini.
|
|
Medal of Honor: Afganistan
Seria Medal of Honor si-a creat multi fani de-a lungul timpului, însa acum face o miscare asteptata de ceva timp. Al doilea razboi mondial a fost lasat în urma, iar producatorii s-au orientat spre conflictele moderne. Pentru a putea concura cu seria Modern Warfare, cei de la EA din Los Angeles au mutat câmpul de lupta în Afganistan. Jucatorul va intra în pielea unui luptator din unitatea Tier 1 Operator, trimisa acolo unde nicio alta unitate speciala nu s-ar descurca. Evenimentul Video
Game Awards 2009 a fost ales de EA pentru a lansa primul trialer din Medal of Honor. Jocul
va fi lansat pentru PC si console undeva în toamna lui 2010.
Cand ne-am apucat sa reinventam Medal of Honor, am vrut sa ramanem fideli realismului si respectului pentru soldati, dar sa aducem actiunea in razboiul de astazi”, a declarat Greg Goodrich, unul dintre producatorii acestui joc.
Medal of Honor este produs tot de studioul din Los Angeles al Electronic Arts, dar multiplayer-ul va fi dezvoltat de catre DICE, cei responsabili pentru seria Battlefield.
Max Payne 3
Succesul inregistrate de Max Payne 2 este cu siguranta o rampa de lansare pentru cel de al treilea joc al seriei.
Rockstar Games si Take-Two Interactive Software au promis ca vom avea jocul pe rafturii in iarna acestui an,cel tarziu in decembrie.
Jocul "incepe un nou capitol din viata justitiarului Max Payne. Produs de catre Rockstar Vancouver, Max Payne 3 ne va spune povestea unui fost politist, care in prezent activeaza ca detectiv intr-o lume inghitita de coruptie, agitata si extrem de violenta. Jucatorul va intra in pielea lui Max Payne, care incearca sa isi razbune familia ucisa. Producatorii promit un joc de actiune intensa dar si o noua directie a firului epic din Max Payne.
Imaginea omului tulburat, cu chelie si barba, imbracat neglijent reprezinta o noutate pentru cel de-al treilea titlu al seriei.El isi va infrunta inamicii in favelas-urile din Sao Paolo, considerate unele din cele mai periculoase cartiere din lume.
Max Payne 3 va continua povestea incheiata in cel de-al doilea titlu al seriei. Actiunea va avea loc la Sao Paulo, la 10 ani dupa evenimentele din Max Payne 2, eroul principal Max fiind serios imbatranit, chel, barbos si dependent de calmante cu un plus insa la cinism, caracteristica indispensabila eroilor trecuti de prima varsta. Vadit afectat dupa incheierea conturilor cu cei de la NYPD si parasirea mediului sau natural, New Yorkul, Max o duce din rau in mai rau, prins ca intr-o capcana intr-un oras al violentelor si al varsarilor de sange. De partea lui sunt doar armele si instinctele de luptator care il vor sluji în cautarea adevarului si a unei portite de iesire din lumea in care a intrat.
Football Manager 2010
Sega si Sports Interactive anunta ca cel mai nou joc din seria Football Manager va fi lansat pe data de 30 octombrie pentru PC, Macintosh si intr-o versiune speciala pentru consola Playstation Portable. Football Manager 2010 va include o sumedenie de imbunatatiri fata de predecesorul sau, navigarea va fi usurata, iar informatiile receptionate de la meciuri vor fi mai usor de interpretat.
Va exista un nou sistem de tactica, o interfata imbunatatita si odata cu aceasta versiune isi va face debutul unealta de analiza a meciurilor.
Cele mai importante imbunatatiri fata de versiunea anterioara vor fi urmatoarele:
Optimizare - un an de optimizare (cel putin asa zic producatorii), care va duce la rularea mai rapida a jocului, il va face mai usor si mult mai “user-friendly”.
Motorul grafic 3D imbunatatit – s-a mai lucrat la AL, s-au adaugat 100 de animatii noi, terenul de joc va fi mai aratos, iar per total meciurile vor fi mai realiste.
Statistici avansate pentru fiecare meci – acum vom avea posibilitatea de a vedea unde a centrat, pasat, sutat, etc fiecare jucator de pe teren, astfel vom afla punctele slabe sau forte ale echipei noastre sau adverse.
O noua interfata – in FM 2010 vom avea o interfata diferita fata de jocul din 2009. Va fi bine sau rau? Din capturile de ecran nu ne puteam da seama, asteptam versiunea demo.
Un nou sistem de tactici – ca si la interfata s-a facut o “revizie generala” si la sistemul de tactici. Bineinteles pentru fanii mai vechi ai jocului au pastrat si obtiunea de a-l folosi tot pe cel vechi.
|