BioShock este un first person shooter "modificat genetic", unde totul poate deveni o armă: mediul ambiant, corpul personajului principal, apa, focul Ĺźi chiar Ĺźi cei mai duri inamici.
Naufragiezi în Rapture, o utopie subacvatică distrusă de războiul civil. Prins între forĹŁe puternice Ĺźi vânat de "splicers" modificaĹŁi genetic Ĺźi de sisteme de securitate, trebuie să te adaptezi la condiĹŁiile dure dintr-o lume neospitalieră, dură, populată de personaje fascinante Ĺźi dotată cu tehonologii avansate. Nicio înfruntare nu se desfăĹźoară identic cu alta Ĺźi nu vor exista doi jucători care să parcurgă BioShock în acelaĹźi mod.
Este anul 1960, si va aflati in zbor peste Oceanul Atlantic. Dupa prabusirea avionului, se pare ca sunteti singurul supravietuitor care a reusit sa scape din flacarile si fiarele contorsionate ale avionului. Este insa un far pe o mica insula care va va atrage atentia si va va starni curiozitatea. Veti inota ca sa ajungeti mai aproape si veti descoperi un mic sumbersibil cu care veti putea merge pe sub apa. Dupa ce veti observa o priveliste uimitoare a lumii de sub apa, veti fi trimis in orasul secret Rapture. Controlat de un om de afaceri mecaloman pe nume Andrew Ryan, orasul se conduce dupa ideea libertatii totale, capitalismul dezvoltandu-se liber fara interventia guvernului si stiinta evoluand fara a tine cont de principiile morale si de religie. Pare a fi societatea ideala, insa nu este. Inca inainte de a ajunge in oras, devine evident ca ceva groaznic s-a intamplat acolo. Orasul este distrus, si monstri modificati genetic cutreiera orasul, distrugand tot ce le iese in cale. La baza acestei probleme sta o substanta denumita ADAM, care face posibile toate aceste modificari genetice si care va va da si dumneavoastra posibilitatea de a trage cu fulgere din degete.
Configurarea personajului este o trasatura-cheie in BioShock. Aveti un numar limitat dar care poate fi crescut de locuri pentru abilitati care pot fi configurate. Elementele care va modifica genetic si va dau abilitati de genul armelor sau modalitatilor de atac sunt denumite “plasmide”. Acestea pot sa va dea posibilitatea de a da foc sau de a topi gheata (incinerate), telekinesis va permite sa folositi mana stanga precum gravity gun-ul din Half Life 2, insa altele sunt mult mai diferite. Security bullseye este o mica minge care odata aruncata spre inamici atrage toate camerele de securitate si turetele, enrage poate sa ii faca pe adversari sa se lupte intre ei, insect swarm va permite sa trageti din brate cu albine, de asemenea puteti planta nenumarate capcane si elemente de distragere a atentiei si multe altele.
Mai exista si alte skill-uri, denumite “tonics”, care au efect pasiv. Astfel sportboost va mari viteza de atac si de miscare, iar natural camouflage va va face invizibil daca stati nemiscat pentru cateva secunde. Bloodlust va va recupera putina viata la fiecare lovitura data inamicilor, veti deveni un maestru in atacuri corp la corp cu ajutorul energiei plasmidelor (denumita EVE) si mai aveti la dispozitie si cateva abilitati de aparare, precum static field, care curenteaza pe orice inamic care va atinge, sau armoured shell, care reduce damage-ul pe care il primiti de la atacuri. Sunt peste 50 de “tonics” de colectat, asa ca veti avea cu ce sa va jucati si sa experimentati.
Cu ajutorul elementelor ADAM si EVE veti putea trage cu foc, fulgere, gheata, albine si multe altele din degete.
Inainte de a va gandi ca este un fel de RPG, trebuie mentionat ca veti avea la purtator si un mic arsenal. Pe langa arma de atac corp la corp veti gasi rapid un pistol si o mitraliera. Tinand insa cont ca este anul 1960, si ca lumea in care se desfasoara actiunea jocului este izolata, nu veti intalni arme atat de evoluate precum codul genetic modificat din corpul dumneavoastra. Pe langa pistol si mitraliera veti mai avea la dispozitie un shotgun, o arbaleta si asa mai departe.
Exista cinci tipuri de inamici denumiti “splicers” cu care veti avea de luptat, si acestia sunt si inamicii principali. Acesti inamici sunt de fapt oameni care s-au jucat prea mult cu ADAM si si-au pierdut mintile, iar acum bantuie prin oras precum niste drogati care isi cauta doza.
Cu siguranta ca ajuta foarte mult faptul ca mediile inconjuratoare pe care le veti intalni in joc sunt uimitoare si parca va implora sa le explorati. Aceste elemente grafice exceptionale sunt realizate cu ajutorul motorului Unreal Engine 3. Apa arata exceptional, si intrucat orasul este sub apa, veti gasi multe scurgeri, si oriunde veti intalni apa, fie ca e pe podea, fie ca tasneste dintr-un perete, fie ca isi face loc dupa o explozie, va va uimi de fiecare data cand o veti vedea.
Din punct de vedere al sunetului, realizarile sunt de asemenea exceptionale. Armele si exploziile suna foarte bine, muzica amplifica caracterul infiorator al peisajului si atmosfera de nesiguranta, iar vocile pe care le veti auzi pe parcursul povestii, fie fata in fata cu persoana respectiva, fie inregistrari, va vor ajuta sa urmati firul povestii si vor da acel impact emotional care lipseste din multe productii de acest gen.
Daca sunteti un jucator care cauta doar inca un shooter plin de actiune, probabil ca BioShock nu vi se potriveste, insa daca vreti sa va distrati, puteti sa o faceti cu multe din elementele de lupta indirecta prezente in joc. Cu siguranta merita incercat.
Imagini din JOCUL: Bioshock (PS3)
Trailere din JOCUL: Bioshock (PS3)
Urmăreşte trailerele din jocul Bioshock (PS3) şi vezi care este acţiunea. Dacă îţi place cumpără acum jocul de pe gamemag.ro
gamemag.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz, preturile pot fi modificate de furnizori fara preaviz sau pot contine erori de operare. Nu toate produsele sunt pe stoc; in cazul in care unele produse comandate sunt indisponibile sau au alt pret decat cel la care ati facut comanda, veti fi anuntat inaintea trimiteri comenzii.
Test Drive Unlimited este un GT / Street Racing Game, fiind unul dintre cele mai realiste jocuri ce se incadreaza in aceasta categorie. Jocul contine peste 70 de masini: Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, Jaguar, etc. toate fiind licentiate. Exteriorul masinilor cat si interiorul este detaliat la maxim. Jucatorul poate sa-si personalizeze masinile dupa bunul plac folosindu-se in exclusivitate de catalogul producatorului fiecarei masini.
Seria Medal of Honor si-a creat multi fani de-a lungul timpului, însa acum face o miscare asteptata de ceva timp. Al doilea razboi mondial a fost lasat în urma, iar producatorii s-au orientat spre conflictele moderne. Pentru a putea concura cu seria Modern Warfare, cei de la EA din Los Angeles au mutat câmpul de lupta în Afganistan. Jucatorul va intra în pielea unui luptator din unitatea Tier 1 Operator, trimisa acolo unde nicio alta unitate speciala nu s-ar descurca. Evenimentul Video
Game Awards 2009 a fost ales de EA pentru a lansa primul trialer din Medal of Honor. Jocul
va fi lansat pentru PC si console undeva în toamna lui 2010.
Cand ne-am apucat sa reinventam Medal of Honor, am vrut sa ramanem fideli realismului si respectului pentru soldati, dar sa aducem actiunea in razboiul de astazi”, a declarat Greg Goodrich, unul dintre producatorii acestui joc.
Medal of Honor este produs tot de studioul din Los Angeles al Electronic Arts, dar multiplayer-ul va fi dezvoltat de catre DICE, cei responsabili pentru seria Battlefield.
Succesul inregistrate de Max Payne 2 este cu siguranta o rampa de lansare pentru cel de al treilea joc al seriei.
Rockstar Games si Take-Two Interactive Software au promis ca vom avea jocul pe rafturii in iarna acestui an,cel tarziu in decembrie.
Jocul "incepe un nou capitol din viata justitiarului Max Payne. Produs de catre Rockstar Vancouver, Max Payne 3 ne va spune povestea unui fost politist, care in prezent activeaza ca detectiv intr-o lume inghitita de coruptie, agitata si extrem de violenta. Jucatorul va intra in pielea lui Max Payne, care incearca sa isi razbune familia ucisa. Producatorii promit un joc de actiune intensa dar si o noua directie a firului epic din Max Payne.
Imaginea omului tulburat, cu chelie si barba, imbracat neglijent reprezinta o noutate pentru cel de-al treilea titlu al seriei.El isi va infrunta inamicii in favelas-urile din Sao Paolo, considerate unele din cele mai periculoase cartiere din lume.
Max Payne 3 va continua povestea incheiata in cel de-al doilea titlu al seriei. Actiunea va avea loc la Sao Paulo, la 10 ani dupa evenimentele din Max Payne 2, eroul principal Max fiind serios imbatranit, chel, barbos si dependent de calmante cu un plus insa la cinism, caracteristica indispensabila eroilor trecuti de prima varsta. Vadit afectat dupa incheierea conturilor cu cei de la NYPD si parasirea mediului sau natural, New Yorkul, Max o duce din rau in mai rau, prins ca intr-o capcana intr-un oras al violentelor si al varsarilor de sange. De partea lui sunt doar armele si instinctele de luptator care il vor sluji în cautarea adevarului si a unei portite de iesire din lumea in care a intrat.
Sega si Sports Interactive anunta ca cel mai nou joc din seria Football Manager va fi lansat pe data de 30 octombrie pentru PC, Macintosh si intr-o versiune speciala pentru consola Playstation Portable. Football Manager 2010 va include o sumedenie de imbunatatiri fata de predecesorul sau, navigarea va fi usurata, iar informatiile receptionate de la meciuri vor fi mai usor de interpretat.
Va exista un nou sistem de tactica, o interfata imbunatatita si odata cu aceasta versiune isi va face debutul unealta de analiza a meciurilor.
Cele mai importante imbunatatiri fata de versiunea anterioara vor fi urmatoarele:
Optimizare - un an de optimizare (cel putin asa zic producatorii), care va duce la rularea mai rapida a jocului, il va face mai usor si mult mai “user-friendly”.
Motorul grafic 3D imbunatatit – s-a mai lucrat la AL, s-au adaugat 100 de animatii noi, terenul de joc va fi mai aratos, iar per total meciurile vor fi mai realiste.
Statistici avansate pentru fiecare meci – acum vom avea posibilitatea de a vedea unde a centrat, pasat, sutat, etc fiecare jucator de pe teren, astfel vom afla punctele slabe sau forte ale echipei noastre sau adverse.
O noua interfata – in FM 2010 vom avea o interfata diferita fata de jocul din 2009. Va fi bine sau rau? Din capturile de ecran nu ne puteam da seama, asteptam versiunea demo.
Un nou sistem de tactici – ca si la interfata s-a facut o “revizie generala” si la sistemul de tactici. Bineinteles pentru fanii mai vechi ai jocului au pastrat si obtiunea de a-l folosi tot pe cel vechi.