Platforme
|
Anunturi
|
Categorii
|
Zonă clienţi
|
|
Jocuri PC
Heroes of Annihilated Empires
Producător: -
Heroes of Annihilated Empires prezinta o singura campanie, si are ca populatie doar pe cea Sylvana si eroul lor, Elhant. Spre multumirea multora, aceasta campanie este destul de placuta, chiar daca apar elemente pe care multi dintre noi le-am mai intalnit la jocuri care prezentau o lume fantastica. Nu este nimic in neregula cu prezenta zanelor, elfilor sau piticilor care populeaza jocul. Totusi sunt indicii despre lucruri mai mari, mai interesante, mai importante, care raman neexplicate, si care vor aparea probabil in continuarea jocului. Spre exemplu se observa pe un varf de munte ramasitele unei nave de lupta.
Elhant este un erou fascinant si impresionant, iar vocea sa puternica se aude pe tot parcursul campaniei. Totusi nu va puteti lua gandul de la faptul ca ramasite de tancuri nu au ce cauta intr-un taram al zanelor si al padurilor fermecate, iar scena de la final nu lamureste cu nimic, ci chiar tachineaza.
Campania din Heroes of Annihilated Empires reuseste cu succes sa imbine cele doua genuri de joc, RTS (real time strategy) si RPG (role-playing gameplay). Ceea ce tine de partea RPG este eroul, care creste in nivele, invata magii noi, colecteaza diverse bunuri si bani, si poate fi echipat cu diverse arme si armuri. Nivelele cresc destul de repede, asa ca veti creste repede si in skill si in toate statisticile omorand goblini si zombi. Ori de cate ori cresteti cate un nivel, vi se pun la dispozitie cateva bonusuri din care puteti alege, de la upgradarea ratei de atac pana la marirea cantitatii de mana necesara magiilor. Daca nu va plac optiunile care vi se ofera, puteti amana colectarea acestui bonus, si astfel la urmatoarea tura veti avea posibilitatea sa va alegeti dintr-o lista mai lunga de optiuni.
Pentru partea de RTS, jocul ofera lupte in care apar – dupa cum promite si garanteaza jocul aceasta posibilitate – oricat de multe trupe si unitati angajate in batalii. Chiar si in primele misiuni, veti fi atacat de sute de undead, impotriva carora veti angaja in lupta numere egale sau mai mari de unitati proprii. Se poate construi o anume cladire care sa produca constant un anume tip de unitati, fapt ce este foarte folositor.
Este foarte distractiv sa trimiteti la un moment dat o multime de golemi sau de druizi pentru a infrunta fortele inamice. Intalnirile de acest gen sunt haotice, dar intr-un sens bun al cuvantului, intrucat veti trimite marea masa a armatei dumneavoastra sa se lupte cu marea masa a armatei inamice, pentru ca apoi sa trimiteti eroul care sa curete si sa faca ordine in zona cu cateva magii.
Partea de AI prezinta unele probleme, la nivelul unitatilor care lupta corp la corp. Uneori in timpul bataliilor veti putea observa ca o parte din infanterie isi ia brusc o pauza, ramanand sa se uite la batalie fara sa mai participe. De aceea este mult mai rentabil sa va angajati in lupta cu o echipa de arcasi, deoarece cu acestia veti ajunge mult mai departe decat ati fi ajuns cu o echipa de spadasini.
In afara campaniei, puteti juca mai mult sau mai putin la un nivel la fel de provocator in modul skirmish. Aici puteti juca fie cu elfii din modul singleplayer, sau puteti alege Mecanicii, Cryo, sau partea Undead. Desi Mecanicii si Cryo au nume cu rezonanta impresionanta, in fapt nu sunt decat pitici de nisip sau respectiv de gheata. Ceea ce face modul skirmish fascinant este faptul ca puteti alege o dezvoltare fie pe calea RTS, fie pe calea RPG, fie sa le combinati pe acestea doua.
Desigur ca veti prefera la un moment dat sa jucati impotriva altui jucator, iar aceasta optiune este valabila prin optiunea unei conexiuni la nivel de retea locala, sau cu un alt jucator prin intermediul unei conexiuni IP-to-IP.
Partea care imbina atat tipul de joc RTS si RPG este foarte interesanta, aceasta facand din Heart of Annihilated Heroes un joc interesant, care ofera posibilitati multe de combinare a stilurilor si modalitatilor de lupta, reprezentand atractia principala pentru multi dintre cei care il vor incerca.
gamemag.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz, preturile pot fi modificate de furnizori fara preaviz sau pot contine erori de operare. Nu toate produsele sunt pe stoc; in cazul in care unele produse comandate sunt indisponibile sau au alt pret decat cel la care ati facut comanda, veti fi anuntat inaintea trimiteri comenzii.
|
Anunturi
|
Căutare
|
Recomandare
Test Drive Unlimited este un GT / Street Racing Game, fiind unul dintre cele mai realiste jocuri ce se incadreaza in aceasta categorie. Jocul contine peste 70 de masini: Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, Jaguar, etc. toate fiind licentiate. Exteriorul masinilor cat si interiorul este detaliat la maxim. Jucatorul poate sa-si personalizeze masinile dupa bunul plac folosindu-se in exclusivitate de catalogul producatorului fiecarei masini.
|
|
Medal of Honor: Afganistan
Seria Medal of Honor si-a creat multi fani de-a lungul timpului, însa acum face o miscare asteptata de ceva timp. Al doilea razboi mondial a fost lasat în urma, iar producatorii s-au orientat spre conflictele moderne. Pentru a putea concura cu seria Modern Warfare, cei de la EA din Los Angeles au mutat câmpul de lupta în Afganistan. Jucatorul va intra în pielea unui luptator din unitatea Tier 1 Operator, trimisa acolo unde nicio alta unitate speciala nu s-ar descurca. Evenimentul Video
Game Awards 2009 a fost ales de EA pentru a lansa primul trialer din Medal of Honor. Jocul
va fi lansat pentru PC si console undeva în toamna lui 2010.
Cand ne-am apucat sa reinventam Medal of Honor, am vrut sa ramanem fideli realismului si respectului pentru soldati, dar sa aducem actiunea in razboiul de astazi”, a declarat Greg Goodrich, unul dintre producatorii acestui joc.
Medal of Honor este produs tot de studioul din Los Angeles al Electronic Arts, dar multiplayer-ul va fi dezvoltat de catre DICE, cei responsabili pentru seria Battlefield.
Max Payne 3
Succesul inregistrate de Max Payne 2 este cu siguranta o rampa de lansare pentru cel de al treilea joc al seriei.
Rockstar Games si Take-Two Interactive Software au promis ca vom avea jocul pe rafturii in iarna acestui an,cel tarziu in decembrie.
Jocul "incepe un nou capitol din viata justitiarului Max Payne. Produs de catre Rockstar Vancouver, Max Payne 3 ne va spune povestea unui fost politist, care in prezent activeaza ca detectiv intr-o lume inghitita de coruptie, agitata si extrem de violenta. Jucatorul va intra in pielea lui Max Payne, care incearca sa isi razbune familia ucisa. Producatorii promit un joc de actiune intensa dar si o noua directie a firului epic din Max Payne.
Imaginea omului tulburat, cu chelie si barba, imbracat neglijent reprezinta o noutate pentru cel de-al treilea titlu al seriei.El isi va infrunta inamicii in favelas-urile din Sao Paolo, considerate unele din cele mai periculoase cartiere din lume.
Max Payne 3 va continua povestea incheiata in cel de-al doilea titlu al seriei. Actiunea va avea loc la Sao Paulo, la 10 ani dupa evenimentele din Max Payne 2, eroul principal Max fiind serios imbatranit, chel, barbos si dependent de calmante cu un plus insa la cinism, caracteristica indispensabila eroilor trecuti de prima varsta. Vadit afectat dupa incheierea conturilor cu cei de la NYPD si parasirea mediului sau natural, New Yorkul, Max o duce din rau in mai rau, prins ca intr-o capcana intr-un oras al violentelor si al varsarilor de sange. De partea lui sunt doar armele si instinctele de luptator care il vor sluji în cautarea adevarului si a unei portite de iesire din lumea in care a intrat.
Football Manager 2010
Sega si Sports Interactive anunta ca cel mai nou joc din seria Football Manager va fi lansat pe data de 30 octombrie pentru PC, Macintosh si intr-o versiune speciala pentru consola Playstation Portable. Football Manager 2010 va include o sumedenie de imbunatatiri fata de predecesorul sau, navigarea va fi usurata, iar informatiile receptionate de la meciuri vor fi mai usor de interpretat.
Va exista un nou sistem de tactica, o interfata imbunatatita si odata cu aceasta versiune isi va face debutul unealta de analiza a meciurilor.
Cele mai importante imbunatatiri fata de versiunea anterioara vor fi urmatoarele:
Optimizare - un an de optimizare (cel putin asa zic producatorii), care va duce la rularea mai rapida a jocului, il va face mai usor si mult mai “user-friendly”.
Motorul grafic 3D imbunatatit – s-a mai lucrat la AL, s-au adaugat 100 de animatii noi, terenul de joc va fi mai aratos, iar per total meciurile vor fi mai realiste.
Statistici avansate pentru fiecare meci – acum vom avea posibilitatea de a vedea unde a centrat, pasat, sutat, etc fiecare jucator de pe teren, astfel vom afla punctele slabe sau forte ale echipei noastre sau adverse.
O noua interfata – in FM 2010 vom avea o interfata diferita fata de jocul din 2009. Va fi bine sau rau? Din capturile de ecran nu ne puteam da seama, asteptam versiunea demo.
Un nou sistem de tactici – ca si la interfata s-a facut o “revizie generala” si la sistemul de tactici. Bineinteles pentru fanii mai vechi ai jocului au pastrat si obtiunea de a-l folosi tot pe cel vechi.
|