Platforme
|
Anunturi
|
Categorii
|
Zonă clienţi
|
|
Jocuri PC
Star Wars Empire at War - FORCES OF CORRUPTION
Producător: Lucasarts
EXPANSION:
Actiunea din “Star Wars: Empire at War” are loc pe doua nivele diferite: unul strategic si unul tactic profund, materializandu-se in bataliile pe care le vrei duce in vidul infinit al cosmosului, respectiv pe suprafata planetelor. Niveul strategic e reprezentat de harta 2D a pozitiilor platenetelor din galaxie, care, in timpul campaniei pot numar si pana la 40. Majoritatea acestora pot sustine constructia unei statii spatiale, a unor baraci, mine, fabrici sau chiar sisteme defensive planetare ca turnuri cu turbo-laser sau cu raze ionice de care e cam greu sa te apropii fara sa fii transformat in praf stelar. Pentru a obtine informatii detaliate asupra unei planete, trebuie s-o aduci in prim-plan si ti se vor afisa toate unitatile disponibile, structurile ridicate, precum si cladirile pe care le mai poti construi. Factiunea rebelilor poate vedea toate planetele controlate de Imperiu, pe cand cei din urma trebuie sa trimita sonde spatiale pentru a-si cauta dusmanii. Important de retinut e ca actiunea are loc in timp real, chiar si pe harta galactica, deci daca eziti prea mult si pierzi timp hotarandu-te unde sa-ti trimiti flota si ce sa construiesti pe ce planeta, te vei trezi ca-ti bate toata armata Imperiului la usa. Consortiumul, compus din mercenari, traficanti si alte personaje dubioase, nu va cuceri planetele, ei multumindu-se cu introducerea coruptiei pe o planeta, cu pirtateria spatiala si rapirile. Odata ce o planeta e corupta, poti lansa misiuni de sabotaj asupra defensivelor ei, poti construi nave noi dupa planurile cumparate pe piata neagra, etc. Deasemenea, flota consortiumul poate trece de sistemele defensive inamice cu ajutorul mitei, ceea ce inseamna ca ei pot lansa atacuri adanc in teritoriul dusman.
Unele planete sunt foarte folositoare din pricina bonusurilor pe care le confera, precum productie de unitati cu o mica reducere de pret sau imbunatatirea unei anumite clase de soldati. Navele cele mai mari – crucisatoarele Mon Calamari si Distrugatoarele Stelare Imperiale – se pot construi numai pe anumite planete, astfel ca planetele din galaxie au o anumita valoare strategica, in functie de stilul tau de joc. In afra de asta, adauga la veniturile pe care le controlezi, pe care le poti chltui pe upgrade-uri planetare sau pentru a-ti recruta armata de infanteristi si masinarii de razboi. Cheltuielile sunt o problema majora a jocului, pentru ca daca te concentrezi numai pe armata fara a cumpara upgrade-uri, risti sa ramai in urma in cursa tehnologica sau sa te trezesti ca sistemele defensive pe care le ai nu se pot masura cu o flota invadatoare.
Jocul cu cele trei factiuni beligerante e total diferit. Daca Imperiul are un venit mult mai mare, care, daca este lasat in pace, are posibilitatea unor resurse imense si cea de a construit o forta invadatoare uriasa, Rebelii nu produc la fel de multe credite, sunt mai greu de condus, insa au abilitati unice care le permit sa fure bani si tehnologie de la imperiu, precum si sa organizeze raiduri mici pe planetele adverse trecand nedetectati de sistemele defensive. Consortiumul se bazeaza pe mita, coruptie si alte metode ilegale si nedrepte.
Nivelul tactic al jocului il vei cunoaste atunci cand doua armate se vor intalni pe o planeta. Cel care se afla in defensiva va beneficia de unele avantaje constituite din puterea de foc a statiilor spatiale din orbita, precum si de cea a sistemului planetar de aparare, pe langa fortele care se afla in vecinatate. Statiile spatiale avansate sunt cu adevarat de temut, avand multiple baterii cu laser si torpile, precum si propria escadrila de vanatoare pentru hartuirea invadatorilor. Bataliile spatiale sunt redate minunat: diferentele de volum dintre imensele nave de razboi imperiale si corvetele rebelilor sunt imediat sesizabile, adaugand la realismul jocului. Minusculele navete de vanatoare X-wing roiesc in jurul crucisatoarelor uriase precum mustele in jurul unui elefant si, daca sistemul tau suporta o imagine de calitate, te vor impresiona efectele grafice datorate exploziilor si schimbului de focuri sau distrugerii unei nave mari. Pentru a infrumutesa luptele, ai optiunea de a schilodi navele adverse concentrand atacul asupra motoarelor, hangarului, sistemelor ofensive, etc. Bataliile terestre poate nu sunt la fel de interesante ca cele spatiale, insa ofera nuante noi de lupta: chiar daca numarul unitatilor pe care le poti controla e limitat de numarul de puncte de intariri pe care le ai, iar obiectivul e sa controlezi si mai multe pentru a putea chema si mai multe trupe de rezerva. Se tine cont de conditiile terenului si cele atmosferice precum ploaia sau ninsoarea, care afecteaza acuratetea armelor. Motivul pentru care bataliile terestre nu sunt la fel de interesante ca cele spatiale e ca toate planetele par a fi asemanatoare intre ele, iar inteligenta artificiala nu se dovedeste a fi un adversar foarte siret. In spatiu te vei trezi ca a ascuns esadrile de bombardiere in campuri de asteroizi si ca ti-a flancat distrugatoarele cand flota ta de vanatoare e angajata in lupta in alta parte.
Eroii din joc sunt unitati foarte puternice care pot oricand schimba soarta unei batalii. Senatorul Palpatine si Mon Mothma por reduce costul productiei pe planetele pe care se afla, Bobba Fett poate zdrobi un roi de fightere declansand o unda seismica in spatiu iar C3PO si R2D2 pot sparge softul turetelor adverse intorcandu-le impotriva dusmanilor.
In “Star Wars: Empire at War” va trebui sa construiesti adevarate flote de razboi si sa capturezi planeta dupa planeta, incercand, in acelasi timp, sa le pastrezi pe cele pe care le detii deja. Efectele grafice si cele sonore ale jocului te vor lasa fara cuvinte. “Star Wars” a consacrat sunetele armelor cu lasere, dand nastere la un standard, iar “Empire at War” nu face abstractie de la aceasta regula. Pentru un joc de strategie, acesta ofera cu adevarat o poveste a “Razboiului Stelelor”. Daca iti place sa calci infanteria adversa in picioare cu AT-ST-uri, sa distrugi 20 de soldati odata cu Darth Vader, sa conduci in lupta flote intregi de nave de razboi sau pur si simplu esti fan al jocurilor de strategie in timp real sau al seriei “Star Wars” – atunci, cu siguranta, ai dat lovitura cu “Empires at War”.
Pentru a te putea bucura pe deplin de acest joc, trebuie ca sistemul tau sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice:
Windows 98/ME/2000/XP
PC cu procesor de 1 GHz
256 MB de memorie RAM
Placa video cu accelerator grafic 32 MB de memorie proprie
gamemag.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz, preturile pot fi modificate de furnizori fara preaviz sau pot contine erori de operare. Nu toate produsele sunt pe stoc; in cazul in care unele produse comandate sunt indisponibile sau au alt pret decat cel la care ati facut comanda, veti fi anuntat inaintea trimiteri comenzii.
|
Anunturi
|
Căutare
|
Recomandare
Test Drive Unlimited este un GT / Street Racing Game, fiind unul dintre cele mai realiste jocuri ce se incadreaza in aceasta categorie. Jocul contine peste 70 de masini: Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, Jaguar, etc. toate fiind licentiate. Exteriorul masinilor cat si interiorul este detaliat la maxim. Jucatorul poate sa-si personalizeze masinile dupa bunul plac folosindu-se in exclusivitate de catalogul producatorului fiecarei masini.
|
|
Medal of Honor: Afganistan
Seria Medal of Honor si-a creat multi fani de-a lungul timpului, însa acum face o miscare asteptata de ceva timp. Al doilea razboi mondial a fost lasat în urma, iar producatorii s-au orientat spre conflictele moderne. Pentru a putea concura cu seria Modern Warfare, cei de la EA din Los Angeles au mutat câmpul de lupta în Afganistan. Jucatorul va intra în pielea unui luptator din unitatea Tier 1 Operator, trimisa acolo unde nicio alta unitate speciala nu s-ar descurca. Evenimentul Video
Game Awards 2009 a fost ales de EA pentru a lansa primul trialer din Medal of Honor. Jocul
va fi lansat pentru PC si console undeva în toamna lui 2010.
Cand ne-am apucat sa reinventam Medal of Honor, am vrut sa ramanem fideli realismului si respectului pentru soldati, dar sa aducem actiunea in razboiul de astazi”, a declarat Greg Goodrich, unul dintre producatorii acestui joc.
Medal of Honor este produs tot de studioul din Los Angeles al Electronic Arts, dar multiplayer-ul va fi dezvoltat de catre DICE, cei responsabili pentru seria Battlefield.
Max Payne 3
Succesul inregistrate de Max Payne 2 este cu siguranta o rampa de lansare pentru cel de al treilea joc al seriei.
Rockstar Games si Take-Two Interactive Software au promis ca vom avea jocul pe rafturii in iarna acestui an,cel tarziu in decembrie.
Jocul "incepe un nou capitol din viata justitiarului Max Payne. Produs de catre Rockstar Vancouver, Max Payne 3 ne va spune povestea unui fost politist, care in prezent activeaza ca detectiv intr-o lume inghitita de coruptie, agitata si extrem de violenta. Jucatorul va intra in pielea lui Max Payne, care incearca sa isi razbune familia ucisa. Producatorii promit un joc de actiune intensa dar si o noua directie a firului epic din Max Payne.
Imaginea omului tulburat, cu chelie si barba, imbracat neglijent reprezinta o noutate pentru cel de-al treilea titlu al seriei.El isi va infrunta inamicii in favelas-urile din Sao Paolo, considerate unele din cele mai periculoase cartiere din lume.
Max Payne 3 va continua povestea incheiata in cel de-al doilea titlu al seriei. Actiunea va avea loc la Sao Paulo, la 10 ani dupa evenimentele din Max Payne 2, eroul principal Max fiind serios imbatranit, chel, barbos si dependent de calmante cu un plus insa la cinism, caracteristica indispensabila eroilor trecuti de prima varsta. Vadit afectat dupa incheierea conturilor cu cei de la NYPD si parasirea mediului sau natural, New Yorkul, Max o duce din rau in mai rau, prins ca intr-o capcana intr-un oras al violentelor si al varsarilor de sange. De partea lui sunt doar armele si instinctele de luptator care il vor sluji în cautarea adevarului si a unei portite de iesire din lumea in care a intrat.
Football Manager 2010
Sega si Sports Interactive anunta ca cel mai nou joc din seria Football Manager va fi lansat pe data de 30 octombrie pentru PC, Macintosh si intr-o versiune speciala pentru consola Playstation Portable. Football Manager 2010 va include o sumedenie de imbunatatiri fata de predecesorul sau, navigarea va fi usurata, iar informatiile receptionate de la meciuri vor fi mai usor de interpretat.
Va exista un nou sistem de tactica, o interfata imbunatatita si odata cu aceasta versiune isi va face debutul unealta de analiza a meciurilor.
Cele mai importante imbunatatiri fata de versiunea anterioara vor fi urmatoarele:
Optimizare - un an de optimizare (cel putin asa zic producatorii), care va duce la rularea mai rapida a jocului, il va face mai usor si mult mai “user-friendly”.
Motorul grafic 3D imbunatatit – s-a mai lucrat la AL, s-au adaugat 100 de animatii noi, terenul de joc va fi mai aratos, iar per total meciurile vor fi mai realiste.
Statistici avansate pentru fiecare meci – acum vom avea posibilitatea de a vedea unde a centrat, pasat, sutat, etc fiecare jucator de pe teren, astfel vom afla punctele slabe sau forte ale echipei noastre sau adverse.
O noua interfata – in FM 2010 vom avea o interfata diferita fata de jocul din 2009. Va fi bine sau rau? Din capturile de ecran nu ne puteam da seama, asteptam versiunea demo.
Un nou sistem de tactici – ca si la interfata s-a facut o “revizie generala” si la sistemul de tactici. Bineinteles pentru fanii mai vechi ai jocului au pastrat si obtiunea de a-l folosi tot pe cel vechi.
|