Platforme
|
Anunturi
|
Categorii
|
Zonă clienţi
|
|
Data publicării: 12 Iulie 2009
Afişări: 3133
Electronic Arts a anuntat, joi, dupa aproape 15 ani si 30 de milioane de copii vândute, ca va publica Command & Conquer 4, încheind astfel seria. Foto (1)
Programat sa se lanseze în 2010, Command & Conquer 4 va introduce o serie de inovatii în clasicul C&C. EA va prezenta un nou sistem de gameplay bazat pe clase, baze mobile si posibilitatea pastrarii profilului în toate modurile de joc.
"Command & Conquer este o franciza puternica care are o istorie de 15 ani. Suntem încântati sa putem duce saga Tiberium-ului la final. Jocul va oferi fanilor toate raspunsurile pe care le asteapta", a declarat Mike Gloseki, producator la EA Los Angeles.
Actiunea din Command & Conquer 4 are loc dup? evenimentele din Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Este anul 2062 si umanitatea este în pragul disparitiei. Cu doar sase ani înainte ca misteriosul Tiberium sa faca Pamântul de nelocuit, cele doua factiuni inamice, Global Defence Initiative si Brotherhood of Nod, au acum acelasi tel: sa opreasca expasiunea Tiberium-ului si sa salveze omenirea. Jucatorii vor putea, în sfârsit, sa afle planul din spatele actiunilor lui Kane, liderul NOD.
În plus fata de cele doua campanii. cu GDI si NOD, pe care jucatorii le vor putea completa singuri sau cooperativ, Command & Conquer 4 va avea si un nou mod multiplayer, 5v5, care va promova lucrul în echipa si care va aduce un plus de strategie ce nu a mai fost întâlnit pâna acum într-un joc C&C.
Data publicării: 29 Iunie 2009
Afişări: 2990
In acest fantasy MMORPG, jucatorii sunt impartiti in doua tabere: The Chosen (ingeri) si The Fallen (demoni). Tower of Eternity este o poarta catre Abyss si functioneaza si ca portal intre dimensiuni. Povestea jocului incepe atunci cand Dragonii din Abyss sunt treziti la viata si cauta razbunare impotriva ambelor lumi. De aici porneste un conflict de proportii epice, iar jucatorul face primii pasi inspre salvarea lumii careia ii apartine.
Aion se doreste a fi unul dintre cele mai impresionante (din punct de vedere grafic) jocuri: va folosi o varianta modifica a motorului grafic CryENGINE, folosit in Crysis. Producatorii promit un nivel al detaliului fara precedent: de la efecte meteo la spuma valurilor care se sparg la tarm, costumatia si detaliul facial al personajelor, armele, monstrii si asa mai departe.
Jocul va introduce si o noua mecanica de lupta - PvPvE - "un sistem evolutiv de conflict care mediaza relatiile si aliantele complexe dintre taramuri, rase si ghilde, si controleaza o factiune NPC, Dragonii, care sunt inamicii tuturor", se arata intr-un comunicat NCsoft.
Data publicării: 15 Iunie 2009
Afişări: 3099
Cei care au fost în contact cu calculatoarele încÄ din copilÄrie nu se poate sÄ nu fi jucat Wolfenstein 3D. Jocul folosea diverse tehnici prin care simula un univers tridimensional, personajele fiind simple texturi care se modificau în funcĹŁie de interacĹŁiunile cu ele. Dupa multi ani a urmat Return to Castle Wolfenstein, un joc bun, dar care nu s-a remarcat ca primul titlu al seriei. DupÄ alti ani, id Software împreunÄ cu Raven Software vor lansa jocul Wolfenstein, un FPS creat în jurul experimentele secrete ale armatei germane în cel de-al doilea rÄzboi mondial.
Noul Wolfenstein aduce din nou in atentie obsesia nazistilor pentru ocult. Jocul, produs de Raven Software, promite sa ofere dinamism, o poveste cu elemente SF si o experienta de joc demna de numele noului shooter.
Jucatorii vor intra din nou in rolul lui BJ Blazkowicz, membru al Office of Secret Actions (OSA), trimis intr-o misiune speciala in inima celui de-Al Treila Reich pentru a descoperi dovezi despre o noua si misterioasa putere aflata in posesia ierarhiei SS.
Wolfenstein va folosi motorul grafic id Tech 4, utilizat si la Doom 3, Quake 4 si Enemy Territory: Quake Wars.
Celebrul BJ Blazkowicz se va intoarce in joc, pentru a lupta cu nazistii din WW2. Cu toate ca va fi plasat in lumea anilor '40, Wolfenstein va avea o serie de elemente SF, fiind foarte probabil ca actiunea sa aibe ca scop studierea si distrugerea SS Paranormal Division. (din Return to Castle Wolfenstein)
Jucatorii vor avea ocazia sa investigheze o dimensiune paralela, sa se alieze cu fortele de rezistenta si sa foloseasca din plin arsenalul de arme conventionale si neconventionale din dotare.
Data publicării: 07 Iunie 2009
Afişări: 2952
Reprezentantii Electronic Arts au declarat ca elementele noi introduse în FIFA 10 au fost analizeze si sunt rezultatul feedback-ului primit de la jucatori dupa 275 de milioane de sesiuni de joc FIFA 09.
Câteva dintre elementele cu care producatorii lui FIFA 10 se lauda ca au fost îmbunatatite în noul joc sunt: pasele lungi, inteligenta artificiala a portarilor si mecanica suturilor.
Reprezentantii EA mai spun ca jocul va fi mai putin întrerupt pentru ca loviturile libere vor fi executate mai rapid.
Jocul FIFA 10 va ajunge pe rafturile magazinelor în aceasta toamna, în versiunile pentru PC si console.
Gameplay
Fifa 10 va veni cu un nou grad de dificultate. Deoarece gamerii s-au plans ca Fifa 09 devine destul de usor dupa o perioada mai lunga de joc, Fifa 10 va avea in plus si nivelul Legendary.
Controlul jucatorilor si timpul de raspuns al comenzilor va fi mult mai bun; de asemenea, animatiile sunt gandite mult mai bine pentru a permite un joc cat mai fluent.
Sistemele de suturi si centrari mult imbunatatite
Modul in care se vor schimba jucatorii (trecerea de la un jucator selectat la altul) este refacut pentru a permite jucatorului cel mai bine plasat sa preia controlul jocului.
Data publicării: 03 Mai 2009
Afişări: 3473
[Prototype] este un joc care se invarte in jurul aventurii lui Alex Mercer, un individ care isi poate schimba forma in urma unei mutatii genetice. Acesta se trezeste pe o masa de autopsie fara sa-si aminteasca nimic din trecutul sau. Evadeaza din cladirea mortuara si porneste pe lunga cale de a afla ce s-a intamplat cu el. Cutreiera strazile New York-ului in cautarea raspunsurilor, insa munca sa e impiedicata de raspandirea unui virus prin oras. Cetatenii afectati au inceput sa sufere mutatii, asa ca a fost necesara interventia armatei. In plus, mai sunt trimisi si membrii Proiectului Blackwatch, o ramura de elita a armatei specializata in contaminari biologice. Alex trebuie sa se lupte si cu cei infectati si cu trupele desfasurate pentru mentinerea ordinii, in cautarea informatiilor care l-ar putea ajuta sa puna cap la cap trecutul sau.
Gameplay-ul din [Prototype] se centreaza in jurul abilitatilor supra-omenesti ale lui Alex. El este extrem de puternic, de rapid, de agil si rezistent. Se poate vindeca singur si chiar poate consuma trupurile inamicilor doborati in lupta, si datorita faptului ca isi poate modifica constitutia fizica, reuseste sa se deplaseze foarte repede prin metropola americana. Alex are destula forta pentru a arunca vehicule cu un minimum de efort, poate alerga la viteze mari si mai poate sari pe distante uriase. Se poata catara, poate alerga pe pereti si poate sa cada de la inaltimi mari fara sa-si provoace vreun fel de rana. Abilitatea de a-si consuma dusmanii ucisi il ajuta sa caute prin amintirile lor informatii utile si ii permite sa se transforme in ei oricand isi doreste. De asemenea, isi poate modifica biomasa pentru a emula diferite unelt ofensive, defensive sau senzoriale.
|
Anunturi
|
Căutare
|
Recomandare
Test Drive Unlimited este un GT / Street Racing Game, fiind unul dintre cele mai realiste jocuri ce se incadreaza in aceasta categorie. Jocul contine peste 70 de masini: Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, Jaguar, etc. toate fiind licentiate. Exteriorul masinilor cat si interiorul este detaliat la maxim. Jucatorul poate sa-si personalizeze masinile dupa bunul plac folosindu-se in exclusivitate de catalogul producatorului fiecarei masini.
|
|